Iklan

nuffnang

Pengikut

Ahad, 25 Disember 2011

Queen Mirifica minuman sarang burung for women only


Queen Mirifica minuman sarang burung for women only
Queen Mirifica

Dirumuskan khas bagi kaum hawa. Set Queen Mirifica adalah pengganti kepada Miracle Mirifica dan ianya didatangkan khas bersama-sama:

Minuman
Krim
Sabun

Diformulasi daripada 14% sarang burung, ekstrak Peuraria Mirifica serta madu, produk ini boleh dikatakan adalah set pelengkap yang terbaik untuk wanita. Peuraria Mirifica adalah merupakan sejenis ubi ajaib yang mengandungi phytoestrogen seperti miroestrol dan deoxymiroestrol dan ditemui oleh Dr Garry Gordon MD di utara Thailand yang mana merupakan kawasan paling rendah kadar kanser payudara serta terkenal dengan awet muda.
Kajian saintifik yang dilakukan oleh Dr Faiz Hashim mendapati Peuraria Mirifica adalah agen anti kaser payudara yang terbaik selain berupaya merendahkan tahap kolestrol, pencegah pereputan tulang dan anti sindrom menopausal. Dengan kandungan phytoestrogen yang tinggi, Peuraria Mirifica bertindak sebagai pemangkin Tamoxophen yang mencegah pembiakan sel-sel kanser daripada terus merebak. Khasiat produk ini dapat membantu:-

Agen awet muda yang berkesan.
Berdasarkan ujian klinikal yang dilakukan ianya dapat membantu membesarkan payudara (28 daripada 34 responden telah berjaya dengan pengambilan 800mg/hari).
Berdasarkan ujian klinikal yang dilakukan ianya dapat membantu menegangkan payudara (30 daripada 34 responden telah berjaya dengan pengambilan 800mg/hari).
Merendahkan kadar kolestrol dalam badan.
Memperkuatkan tulang dan saraf.
Anti sindrom menopausal.
Mengurangkan risiko kanser payudara.

Cara pengambilannya: Satu sudu di waktu pagi dan malam (Bermula dari hari pertama haid sehingga hari ke 15, kemudian berhentidan bermula kembali pada hari pertama haid bulan hadapan)
sms ke 0178280756 En.sharif
semenanjung malaysia RM 180.00
sabah/sarawak RM 190.00

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nuffnang

Nuffnang - Innit: rithauddin's Friends' Latest Posts Blog Aggregator Site by Nuffnang, Asia Pacific’s First Blog Advertising Community http://innit.nuffnang.com Copyright 2007-2010 Nuffnang. Asia Pacific’s First Blog Advertising Community. Mon, 29 Nov 2010 20:58:53 GMT

INNIT