Iklan

nuffnang

Pengikut

Ahad, 25 Disember 2011

Fuciphagus Collagen minuman sarang burung for beauty


Fuciphagus Collagen minuman sarang burung for beauty

Fuciphagus Collagen

Kajian perubatan telah dilakukan seseorang mempunyai kadar 100% kolagen di dalam badan pada usia 25 tahun. Apabila umur meningkat tahap penurunan kolagen dalam badan adalah sebanyak 1½% bagi setiap tahun. Pernahkan anda terfikirkan tahap kolagen dalam badan anda apabila anda meningkat pada usia 55 tahun? Jika dihitung secara matematik kadar kolagen dalam badan pada ketika usia 55 tahun adalah sebanyak 55% sahaja.
Kolagen dalam badan adalah mustahak dikekalkan bagi menjaminkan perkembangan sel dan tisu serta mengawal system endokrin supaya kulit menjadi cantik, anjal di samping mengurangkan kedutan. Fuciphagus collagen ini adalah formulasi yang terhangat di pasaran dengan kombinasi utama 20% sarang burung dan 12% marin kolagen selain dari serbuk mutiara dicampurkan. Stevia juga digunakan bagi menggantikan gula.
Khasiat produk ini dapat membantu:-

Sebagai agen awet muda yang sangat berkesan.
Sebagai agen pemutihan kulit serta menjadikan kulit kembali gebu dan putih berseri.
Memperkuatkan tulang dan urat-urat saraf.
Menyihatkan mata.
Menjadikan rambut supaya lebih sihat, lebat dan senang diurus.
Bagi wanita hamil pengambilan sebelum kelahiran dapat membantu bayi menjadi lebih kuat, berkulit cantik dan mempunyai daya tahan penyakit yang tinggi serta menggalakan perkembangan otak.

Cara pengambilannya: Satu sudu besar di waktu pagi dan malam
SMS ke 0178280756 En.sharif
semenanjung malaysia RM 150.00
sabah/sarawak RM 160.00

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nuffnang

Nuffnang - Innit: rithauddin's Friends' Latest Posts Blog Aggregator Site by Nuffnang, Asia Pacific’s First Blog Advertising Community http://innit.nuffnang.com Copyright 2007-2010 Nuffnang. Asia Pacific’s First Blog Advertising Community. Mon, 29 Nov 2010 20:58:53 GMT

INNIT