Iklan

nuffnang

Pengikut

Ahad, 25 Disember 2011

Phytoendorphine IQ minuman sarang burung

 
Phytoendorphine IQ minuman sarang burung

Phytoendorphine IQ

Phytoendorphine IQ yang dahulunya dikenali sebagai minuman sarang burung dengan kismis dan zaa’faran (ASB 375ml) telah diformulasi semula dengan menambahkan kandungan gingseng. Seperti yang diketahui khasiat utama yang terdapat pada gingseng adalah ianya berupaya merangsangkan pengeluaran lebih banyak endorphine untuk imbangan emosi dan tekanan fizikal.
Dengan kombinasi 12% sarang burung, kismis, zaa’faran serta ginseng produk ini sesuai untuk pemakanan oleh semua lapisan umur bagi menjana perkembangan minda secara total iaitu di dalam bidang akademik yang diukur secara IQ dan kemahiran emosi yang dikenali sebagai EQ (Emotional Intelligent).
Kombinasi kedua-dua elemen ini dipercayai dapat melahirkan generasi yang bukan sahaja pintar tetapi juga mempunyai budi pekerti dan akhlak yang tinggi.
Cara pengambilannya: Satu sudu besar di waktu pagi dan malam
sms ke 0178280756 En.sharif
semenanjung RM 60.00
sabah/sarawak RM 70.00

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nuffnang

Nuffnang - Innit: rithauddin's Friends' Latest Posts Blog Aggregator Site by Nuffnang, Asia Pacific’s First Blog Advertising Community http://innit.nuffnang.com Copyright 2007-2010 Nuffnang. Asia Pacific’s First Blog Advertising Community. Mon, 29 Nov 2010 20:58:53 GMT

INNIT